Monday, June 18, 2007

Andai Ku Tahu..

Look deep at the messages...



Andai Ku Tahu

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu
Kapan tiba masa ku
Ku akan memohon Tuhan jangan kau ambil nyawaku

Reff:
Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus yang terus membayangiku

Andai ku tahu
MalaikatMU kan menjemputku
Ijikan aku mengucapkan kata taubat padaMU

Aku takut akan semua dosa-dosaku ku
Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa-dosaku ku
Ampuni aku menangis ku bertobat padaMU

Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas di surga

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku mengucap taubat padaMU


p/s: Buat diri ini yang penuh dengan dosa, semoga belum terlambat untuk meruntun taubat dari Tuhan yang Maha Pengasih dan Pengampun...




2 comments:

ihsan_huhu said...

insap2

h@rne2 said...

message die mendalam ar...ramai orang tunggu bile dh nak akhir nyawa br nk bertobat...kejar 5 perkara sbelum 5..